Mormor 70 år

I början på september fyllde min mormor 70 år och för några veckor sen fick vi möjlighet att fira henne. Så jag bakade en tårta fylld med hallonmousse, blåbärsmousse och vaniljgrädde. Det var lite ont om tid så jag hann inte lägga ner så mycket tid på dekorationen, men ett par vita rosor lyckades jag iallafall få till.
 
 
Rosorna målade jag med en pulverfärg. Det syns inte så bra på bilderna, men de glittrade fint.
 
Det var kul att få smaka på tårtan för en gångs skull ;) God var den! Riktigt, riktigt god..
 
11
Susanna Maria J

Vilken fin tårta! Grattis till din mormor :)

Marie Bergman - Om livet på Cypern

Vilken fin tårta =)

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Elin Aunes

Robex Lundgren

cool

Robex Lundgren

cool

Josephine

Mums! Jätte fin tårta & grattis till din mormor! :)

Svar: Den var supergod! :)
Elin Aunes

Louise

Så fin tårta du lyckades med :)

Svar: Tack snälla! :)
Elin Aunes

JUNITJEJ

Vilken vacker tårta!

Svar: Åh, tack vad glad jag blir :)
Elin Aunes

Tess

Så himla fin tårta! :D Kram

Svar: Tack ska du ha! :)
Elin Aunes

Olivia

så vacker!!

Olivia

så vacker!!

Alva Essner

GRATTIS MOMMI